[Kde-i18n-sr] Јакуаке (Yakuake)

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Суб Нов 26 16:13:11 UTC 2011

Ја преводим ијекавски, па то Часлав екавизује, (дакле исто оно што ја
радим са екавски преведеним датотекама). Сад очекујем пријекорни
поглед од Часлава, али Локализуј је душу дао за овакве ствари, пошто
већ даје приједлоге са квачицама и квржицама. :D