[Kde-i18n-sr] Re: Napravi novi..

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Нед Јук 31 20:48:51 CEST 2011

Kad je nešto tako jednostavno ocigledno onda je jasan konsenzus.
;-)

On 31.07.2011. 20.40, "Часлав Илић" <caslav.ilic на gmx.net> wrote:

> [: Slobodan Terzić :]

> Ono što mi je prvo palo na pamet jeste da se prvo „Napravi novi“ skrati u
> samo „Napravi“ (po log...
> [...]

Није баш да сам *добро* размишљао. Видео сам, у тренутку ме блокирало то
„…ново“, па сам одложио размишљање „за касније“.

Значи, ти и Младен сте за то да стоји само „Направи…“ и онда ставке
подменија у акузативу (што је изводљиво). Ако нико нема ништа да замери,
видећу ових дана да средим тако.