[Kde-i18n-sr] Re: kde-l10n-sr 4.4.95: umalo da pogodi, ali mu se neda :)

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Уто Јан 6 22:16:27 CET 2011

06. јануар 2011. 21.20, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао/ла:

> Чек бре, колико ја видим, ова
>

> ftp://ftp.kde.org/pub/kde/unstable/4.5.95/src/kde-l10n/kde-l10n-sr-4.5.95.tar.bz2
>
> напросто не садржи никакве ПО датотеке под sr@*. Тј. иста ситуација као
> прошли пут?

Pozdrav,

Malko drugačija, ako me sećanje dobro služi: prošli put nije sadržavala
sr на latin i ijekavske fascikle.
Ovaj put fascikle su tu, ali su prazne.
Koliko primećujem, tokom gradnje se u njih nešto upisuje, tako da KDE ima
naznaku da bi te varijante prevoda trebalo da postoje, ali nedostaju
fajlovi.
(da budem iskren, pogledao sam samo na brzinu, zbog obaveze nisam pri svom
računaru)

Ukoliko nešto znači, mogu prikačiti kompletan dnevnik gradnje.
(Ima i mnogo grešaka vezano za kataloge dokumentacije, ali skoro sam siguran
da je to vezano za neažurne kataloge)

Pozdrav,
Githzerai.
HTML прилог је прочишћен..