[Kde-i18n-sr] enigma zvana ijekavian latin ijekavianlatin

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Чет Мај 12 18:00:18 CEST 2010

Током 12. мај 2010. 15.56, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао/ла:

> Ехм, да. Пошто смо прешли на то да у ризници буду све четири варијанте
> паралелно распоређене, тј.
>
>  l10n-kde4/
>      sr/
>      sr на latin/
>      sr на ijekavian/
>      sr на ijekavianlatin/
>
> тако би требало да изгледа и пакет у дистрибуцијама почев од 4.4.3:
>
>  sr/
>      LC_MESSAGES/
>  sr на latin/
>      LC_MESSAGES/
>  sr на ijekavian/
>      LC_MESSAGES/
> [...]

За убунту мислим да наслућујем, они имају додатне пакете:
http://packages.ubuntu.com/lucid/all/kde-l10n-sr/filelist
http://packages.ubuntu.com/lucid/all/language-pack-kde-sr/filelist
http://packages.ubuntu.com/lucid/all/language-pack-kde-sr-base/filelist
Па је проблем ту негдје. Још пар напомена, Лцуид (тренутни кубунту)
користи кде 4.4.2 а не 4.4.3. Занимљиво је да кде који се свуч из
Кубунту бета ризнице, (тј. 4.4.3 трнутно не прави проблеме у овом
смислу).  Лавиринт нема шта.
--
Далибор Ђурић