[Kde-i18n-sr] enigma zvana ijekavian latin ijekavianlatin

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Мај 12 15:56:54 CEST 2010

> [: Slobodan Simic :]
> Како настају МО фајлови у LC_MESSAGES у директоријумима sr на ijekavian
> sr на latin sr на ijekavianlatin [...] пакет одговоран за српску локализацију
> КДЕ-а kde-l10n-sr у мојој (Сидукс илити нестабилни Дебијан) само за /sr
> директоријум док остале верзије или недостају или би требало да се
> изгенеришу [...]

Ехм, да. Пошто смо прешли на то да у ризници буду све четири варијанте
паралелно распоређене, тј.

  l10n-kde4/
      sr/
      sr на latin/
      sr на ijekavian/
      sr на ijekavianlatin/

тако би требало да изгледа и пакет у дистрибуцијама почев од 4.4.3:

  sr/
      LC_MESSAGES/
  sr на latin/
      LC_MESSAGES/
  sr на ijekavian/
      LC_MESSAGES/
  sr на ijekavianlatin/
      LC_MESSAGES/

Значи, један пакет, а у њему овако четири групе МО датотека (па и по једна
entry.desktop). Проблем је (или би требало да буде) у томе што је дежурни
пакетар забрљао за 4.4.3, тако да је у пакету остало само sr/; упркос томе
што сам му послао (релативно просту) закрпу за скрипту за паковање да би
све варијанте објединила у исти пакет, и два пута га подсетио. Ја ћу сад
даље да га јурим за 4.4.4.

(А морам и некога да ујурим и за оно што су се на Лончпаду под sr нашли неки
sr на ijekavianlatin каталози. Бестрага му глава, ова преметачина у ризници је
требало да *поправи* ствари са Убунтуом, не да их поквари...)