[Kde-i18n-sr] Jednom zauvijek da riješim nedoumicu!

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Чет Мар 24 18:20:58 CET 2010

Сад сам видио да сам направио грешку. "Требат ћу" је свакако неправилно, као
и требаћу. Требати се може користити само у трећем лицу. Као што већ Часлав
рече требати и морати су безлични глаголи. "Треба да одем" а не "требам
отићи". (Чини ми се да Хрвати форсирају личну употребу ових глагола, али код
нас је то свакако неправилно. Што се тиче тога да Срби у Босни користе крњи
инфинитив + краћи облик презента помоћног глагола хтјети, да није оно о чему
сам већ говорио тј. о полугласу. Примјер "Ја ћу урад’т’" Ово нема везе са
хрватском творбом футура, то је једноставно полуглас. (урад’ла).

--
Далибор Ђурић
HTML прилог је прочишћен..