[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Јун 28 09:30:00 CEST 2010

> [: Далибор Ђурић :]
> Имам сад пар дана па бих послао у ова три дана пробне снимке за
> holiday_rs_LL_orthodox, holiday_ba-srp_sr_LL,
> holiday_ba-srp_sr_LL_orthodox.

Ја мислио прво да се потпуно среди holiday_rs_LL, значи и да прође преко
Џона и убаци се међу календаре, па тек онда да се ради даље. Да не бисмо
правили исте грешке у све четири дефиниције.

Не знам само што се Слободан Т. изгуби. Очекивах да ће он после моје
последње поруке одмах да сасече holiday_rs_LL на ону основну меру, па да
развијамо и шаљемо. Да није да се нисмо нешто разумели? :)