[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Пон Јун 21 22:28:56 CEST 2010

2010/6/21 Slobodan Terzić <githzerai06 на gmail.com>:
> Pazi, to je upravo ona priča sa početka: do koje mere ići?
> Sasvim sam siguran da bi za svaki dan u godini mogli da pronađemo ponešto... :)
>
> Možemo sve da ubacimo, ali je pitanje koliko bi takav kalendar bio upotrebljiv?
> (u odnosu na onaj koji sadrži zaista korisne datume)
>
> Ograničenje je sledeće:
>
> holidays_{oznaka države}_{jezik}{pismo}
>
> Što će reći, možemo napraviti fajl koji holidays_rs_en-us (srpski
> praznici na engleskom jeziku), ali (koliko vidim) ne možemo imati dva
> fajla koji bi zasebno sadržavali državne odnosno verske praznike, već
> [...]

Добро, ако може само један онда овако. Вјерске празнике ћемо ставити
само оне који су заповједни, тј. оне који су црвено слово обавезни за
све православне Србе. Што се тиче слава, то су породични празници,
разумљиво је да овдје предност имају општи празници, тј заповјдени над
славама. Дакле ове треба обавезно додати, ако нешто треба да се
изостави, радо ћу указати који од датума које си побројао, нису
нарочито велик празници нити су раширени као славе (има их сигурно
десетак)

"Богојављење"                                             on january 19
"Благовијести Пресвете Богородице              on april 7
"Лазарева Субота"                                        on pascha minus 8 days
"Цвети"                                                         on
pascha minus 7 days
"Вознесење Господње"                                 on pascha plus 7 days
"Духови"                                                       on
pascha plus 49 days
"Преображење Господње"                                    on august 19
"Успеније Пресвете Богородице -Велика Госпојина"          on august 28
"Воздвижење Часног Крста - Крстовдан"                     on september 27
Ваваедење у храм Пресвете Богородице      on december 4

--
Далибор Ђурић

--
Далибор Ђурић