[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јун 17 21:09:25 CEST 2010

> [: Slobodan Terzic :]
> [...] mnogo manji problem od proste prirodne selekcije svih poznatih
> datuma koji bi ikada ikome mogli pasti na pamet. :) Ima li neko
> (ohrabrujuće) mišljenje po ovom pitanju?

Ја бих за сада као оно последње што написах, да празници пописани овде:

> http://tinyurl.com/29lkvo9

иду у holiday_rs_LL; тачно они, ни мање ни више.

Затим, кад се то среди, да се holiday_rs_LL просто копира у
holiday_rs_LL_orthodox, и ту затим додају они празници које пописа Далибор
(постови се баш не уклапају у систем празника какав је сад, не знам како
бисмо их дефинисали, па бих њих изоставио).

Што се тиче Републике Српске, ту би било добро да Далибор нађе нешто довољно
званично, попут овог горе што си ти показао за Србију; па онда, аналогно, ти
празници у holiday_ba-srp_LL, а они и још ови додатни верски у
holiday_ba-srp_LL_orthodox.

Сад, ти си се у суштини јавио да направиш holiday_rs_LL како сам га горе
дефинисао, па да те дужимо за то :) (ја и даље нисам баш начисто са форматом
празника, исувише слободна синтакса за моје назоре…). За ове остале, ко и
кад стигне.

> Takođe, nisam primetio u onoj temi sa KDEove liste odgovor na pitanje o
> preklapanju datuma u kalendaru, vezano za „svetske“ praznike (poput Nove
> godine its.). Treba li i nih sve evidentirati (koliko vidim drugi jesu to
> učinili) ?

Па да. Највиши ниво формалног постојања празника још увек су појединачне
државе, тако да нема разлога ту нешто подразумевати у ширим оквирима.