[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Нед Јун 13 17:03:19 CEST 2010

OK, znači imamo sve preduslove, samo je još pitanje ostalo do koje
mere ići sa praznicima.

Državne je vrlo lako popisati i sprovesti, jer ih ima relativno malo,
dobro su dokumentovani i imaju tačno određene datume.Meni deluje da je
za takve praznike / datume jako jednostavno napraviti konfiguracioni
fajl, bar prema onome što videh na primerima već postojećih fajlova u
riznici.

Verski praznici, sa druge strane, predstavljaju mnogo veći problem, po
nekoliko tačaka.

1.  Ima ih previše, mislim da bi trebalo ozdvojiti samo najvažnije (npr. Božić)

2. Mnogi imaju klizne datume proslave, gde će morati da se radi
posebna konfiguracija (npr. Uskrs).

3. U slučaju popisivanja verskih praznika, trebalo bi ostati u domenu
političke korektnosti i popisati najznačajnije datume bez obzira na
veroispovest.

4. Nisam sasvim siguran kako bi išlo sprovođenje i gregorijanskog i
julijanskog kalendara istovremeno.

U svakom slučaju, ja ću popisati državne praznike za početak,  a za
granicu u popisivanju svih ostalih bih voleo da čujem mišljenje svih
zainteresovanih.

Takođe, ako se ne varam, i za ovo su nam potreban četiri fajla, za
svaku varijantu naše lokalizacije ponaosob? Treba se psihološki
pripremiti za razjašnjavanje programeru. :)

Pozdrav,
G.

Током 13.6.10., Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао: