[Kde-i18n-sr] 4.3.90: greška pri kompiliranju lokalizacije

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Пет Јан 8 15:53:09 CET 2010

Pozdrav,

Pre svega: sretna Nova. Svim čitaocim liste sve najbolje u 2010. ;)

Kao što znate, sinoć nam je izašao 4.4 RC1, i nažalost naiđoš na greku pri
kompiliranju naše lokalizacije.
Upotrebio sam zvaničnu tar.bz2 arhivu sa ftp.kde.org; izlaz greške je
sledeći:

[ 70%] Generating index.cache.bz2
[ 70%] Built target performance-handbook
Scanning dependencies of target proxy-handbook
[ 70%] Generating index.cache.bz2
warning: failed to load external entity "socks.docbook"
index.docbook:248: parser error : Failure to process entity socks-kcontrol
&socks-kcontrol; </sect1>
                ^
index.docbook:248: parser error : Entity 'socks-kcontrol' not defined
&socks-kcontrol; </sect1>
                ^
make[2]: *** [docs/kdebase-runtime/kcontrol/proxy/index.cache.bz2] Error 1
make[1]: ***
[docs/kdebase-runtime/kcontrol/proxy/CMakeFiles/proxy-handbook.dir/all]
Error 2
make: *** [all] Error 2

Potom sam pokušao isto sa katalozima iz l10-kde4, naravno primenio skripte,
i dobio isti rezultat.
Na kraju sam isključio dokumentaciju (-DBUILD_docs=OFF), da makar poruke u
RCu budu  na srpskom. :)

Moja pretpostavka je da se negde potkrao zastareli katalog.

Reko, za svaki slučaj da prijavim, ako već nije primećeno. ;)

Pozdrav,
Githzerai.
HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20100108/c326ede9/attachment.htm