[Kde-i18n-sr] Re: KDEov kalendar i srpski praznici

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Сре Дец 28 09:31:12 CET 2010

2010/12/25 Slobodan Terzić <githzerai06 на gmail.com>:
> Pozdrav,

> Nije dozlogrdilo, koliko je tanak sa vremenom i živcima da uradi nešto
> korisno. :)
> A kad sam takav, bolje da ne radim ništa....
>

> Elem, već ranije sam dostavio ovde na listu probni fajl kako bi se utvrdilo
> šta je od stavki suvišno, a šta nedostaje.
>
> Taj fajl je i dan danas funkcionalan i još uvek ga koristim, u 4.6 RC. :)
>
> Problem koji se javio je u verskim praznicima za koje nismo znali gde i
> kako. Međutim, stvar je sad dogovorena sa programerom, i ne znam šta je
> [...]

Ставио си Дан Духовности, ваљда си мислио на Светог Саву. (Тако је
наведено и у закону
Празници који се обележавају радно:
•    Свети Сава – 27. јануар )
Овдје нема много да се ијекавизује. )