[Kde-i18n-sr] Amarok 2.3+

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Пет Апр 16 03:48:33 CEST 2010

Pozdrav,

> Zašto ne „Automatska lista“ ili sažeto „Autolista“? Onda verovatno i
> nema potrebe za tako neracionalnom skraćenicom. U Zloslutnici (Banshee)
> ova mogućnost se zove „Pametna lista“, ako autori Amaroka nemaju nekih
> izričitih želja u vezi termina možda nije loš predlog.

Nije loš predlog, ali već postoji mogućnost dinamičkih listi numera, koje se
dinamično osvežavaju na osnovu zadatih parametara uz manja ili veća
odstupanja, dok sa druge strane automatski stvarlac daje mnogo preciznije
liste numera, koje se striktno drže zadatih uslova. Autolista (ili pametna
lista) jeste pojam koji se lako primenjuje na obe mogućnosti, ali ne pravi
jasnu razliku između njih (i pri tom se u drugim plejerima upotrebljava za
prvonavedenu mogućnost).
Ukoliko Amarok zadrži obe opcije, ta razlika bi morala da se napravi, a ako se
odluče da ostave samo jednu, dilema ne bi postojala — pametna ili autolista,
bez razmišljanja.

> Možda „Pregled omota“ iako nikako nije šljokičasto kao u originalu.

Opet sukob sa Menadžerom omota, koji služi za pregledanje i upravljanje
istima, i opet treba napraviti jasnu razliku sa Coverbling koji služi za
pregledanje u stilu slajdšoua uz upotrebu plazminih efekata.

> Ja volim taj efekat da dočaram tepanjem pa bi onda predlog bio „Omotčići“.

Omotčići je sasvim u redu što se mene tiče. Ne opisuje ovu mogućnost ni bolje
ni lošije nego izvor, ali je naša reč. Ako se neko ne seti nečeg prikladnijeg,
ja sam za.

Pozdrav,
Githzerai.