[Kde-i18n-sr] choqok

Nenad Mijaljević nenad.liste на gmail.com
Сре Апр 6 11:52:43 CEST 2010

Izvinjavam se svima, imao sam problema sa računarom (počeo je da se nasumično
"zamrzava" i resetuje, kao da je memorija na samrti) pa nisam dugo uključivao
Kmail, koji mi je jedini klijent u kom čitam ovu listu.

Kačim sad ono što sam uradio, možda može biti od pomoći. Ne znam kada ću moći
da nastavim da radim, ali bi mi ipak značile neke kritike i ispravke - nisam
odustao od rada na prevođenju. Okačiću i jednu datoteku u kojoj sam beležio
reči čije bih prevode voleo da vidim u onom priručniku za prevođenje...

Hvala na razumevanju!

timeline
update
disabled