[Kde-i18n-sr] Buba ili .....?!?!?!

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Уто Апр 1 13:01:55 CEST 2010

Pozdrav,

Hvala na pojašnjenju, nadam se da će se brzo srediti.
Najbitnije je da ćirilica radi, da mogu dalje da se šalju prevodi.

Mada, da dodam, uopšte ne bi bilo loše da ostanemo na jednom katalogu za sve
varijante, ako ikako može da se izvede.
Ovo zbog prevoda koji se rade van zvanične riznice, gde je mnogo lakše
poslati programeru jedan katalog za sve, nego objašnjavati zašto četiri....
:)
Samo jedna misao.....

Pozdrav,
Githz.

31. март 2010. 22.28, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао/ла: