[Kde-i18n-sr] Листа наспрам списка

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Сре Окт 6 22:24:41 CEST 2009

Hvala na opširnom odgovoru.
Dakle suština je u tome da je lista unapred određen pojam, čija se trajnost
odnosi na sam taj pojam, a ne na njegov sadržaj, tj. nabrojane stavke ili
podatke.

Zbuniše me definicije u pojmovniku, jer sam stekao utisak da je baš dinamičnost
sadržaja ta koja čini razliku, i onda došao do slučaja gde treba izabrati
pravi pojam za veliku količinu izuzetno dinamičnih uređenih podataka koji se
dobavljaju sa spoljnog izvora (mahom Interneta), a korisnik u određenom broju
slučajeva ima jako malo ili samo posrednog uticaja na njih — primerice:
upravljanje distribucijskim paketima.

Hvala još jednom, valjda ću za koju godinu da pohvatam osnove. ;)

Pozdrav,
Githzerai.