[Kde-i18n-sr] Листа наспрам списка

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пон Окт 5 02:39:56 CEST 2009

Поздрав,

Кажу да током превођења човек врло брзо утврди колико добро зна страни језик и
колико лоше познаје сопствени. У ово потоње се све чешће уверавам.

Како било, мучи ме разлика између ова два појма. Ако би неко могао да мало
појасни кад би који требало употребљавати? Пологија се редовно жали око тога,
а по каталозима је прилично шаролико.
Једини закључак до кога сам дошао (а моја логика закључивања је врло
специфична, као што сте могли да закључите :) ) јесте да употреба неког од
ових појмова зависи од рода пратеће именице, дакле „листа нумера“ а „списак
канала“. Дакле, очигледно је најбоље да питам. :)

Унапред захваљујем на одговору.

Поздрав,
Гицераи.