[Kde-i18n-sr] Šta sam noćas propustio?

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Суб Нов 28 18:20:55 CET 2009

> Ни једно ни друго; можда мало прво :) sr на latin постоји као директоријум у
> ризници из одређених техничких разлога, али није на списку језика који се
> издају. За ове алфа, бета, РЦ пакете изгледа не брине се о тим формалним
> детаљима, него се просто убацује шта год се заграби из ризнице. Али кад
>  буде крајње издање 4.4, онда ће списак језика свакако бити узет у обзир.

Hvala. Otprilike tako sam i razmišljao.
U zadnje vreme po Ubuntu-RS forumu objašnjavam ljudima da je zaseban latinični
paket koji se odnekud pojavio u Koali (i to baš iz nekog beta/RC perioda)
zapravo buba, pa se poplaših da ne popijem klasičan ambush+backstub. :D

Z,
Githzerai