[Kde-i18n-sr] Amarok

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Суб Нов 28 00:52:56 CET 2009

Pozdrav,

Bogami, oduži se ova tema oko Amaroka... :)

Imao bih još dva pitanjca, ako smem.

Prvo, malo me muči poruka „Off“ jer se koristi na više mesta. Da li bi nekako
moglo da se, sa trentno raspoloživim sistemom, „udesi“ da ponovljivo pojačanje
bude „isključeno“, a ekvilajzer „isključen“? Ili moram da prolazim Golgotu i
predviđam tok jonskih struja (bugs.kde.org i dobra volja programera)?
Ili pak tražim dlaku u jajetu? :)

Drugo, da li bi nekome zasmetalo ako bih „što nije skorije pušteno“ zamenio sa
„skorije nepušteno“? Odnosno, na konkretnom primeru u slici:
http://img121.imageshack.us/img121/4089/81869508.png

Smeta mi ovo prvo jer je predugačko, pa ako nema zamerki da skratim. :)

Pozdrav,
Githzerai.