[Kde-i18n-sr] Manja greškica

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пет Нов 13 09:51:24 CET 2009

> [: Slobodan Terzić :]
> Ukratko, sva imena autora, odnosno doprinosioca su sad samo u
> lokalizovanoj varijanti (bez izvornog imena), osim tamo gde je izvorno ime
> jednako lokalizovanom [...]

Ово је исти онај проблем који је довео до „Ukloni ovaj ikona“, тако да је
сређен за наредно издање. Ствар је у томе да сам избацио изворна имена из
самих крајњих ПО датотека, јер су изазивала исувише специјалних случајева.
Уместо тога, изворно име се убацује скриптовано при извршавању, па како у
4.3.3 недостају латинички кључеви, онда не може да их поклопи (осим ако су
иста као изворна).

Једино где се после ове исправке свеједно неће видети изворна имена јесте
Амарок :) Због тога што су у ниске аутора убацивали она зезања, па ниска
није једнака нормалном имену аутора, и опет не може да је поклопи. Могло би
се овде нешто урадити (нпр. изоставити „...“ пре поклапања), али ми је ниско
на приоритету…