[Kde-i18n-sr] Gwenview

Zoran Olujic olujicz на gmail.com
Пет Мај 22 15:04:20 CEST 2009

On petak, 22. maj 2009. 13.58.07 Часлав Илић wrote:

> Једна могућност је да одрадиш и документацију за Гвенвју, оних неколико
> каталога .../sr/summit/docmessages/kdegraphics/gwenview*.po, да се заокружи
> прича. Ако то кренеш, посебно обрати пажњу на
> http://sr.l10n.kde.org/stilvod.php#neprev-npetik. (По документацији иначе
> тамбура Драган, али тренутно сигурно није на графици, пошто досад још нисмо
> пустили ништа од сучеља из ње.)

Ovo ću da pokušam, ali neću da obećam da ću uraditi. Deluje mi komplikovanije,
a i dosadnije, mada možda i nije.

> Онда, рецимо kgoldrunner у kdegames/, ако си расположен за мало играчке
> прозе (мало више, у ствари). Остали каталози из kdegames/ су готови, чекају
> само преглед пре пуштања, тако да би и ово заокружило један модул.

Ah... commodore 64 nostalgija...
Kgoldrunner mi je omiljena igra. Počeću da radim na tome.

Pozdrav,
Zoran
HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20090522/e3136a7b/attachment.htm