[Kde-i18n-sr] Čisto da se prijavim

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Мај 17 14:53:59 CEST 2009

> [: Zoran Olujic :]
> Ovaj deo baš i nisam razumeo. Kažeš da [Локализуј] ne koristim, ili...

Не, не, него да у овом тренутку вероватно не би било добро саставити некакво
детаљно упутство за подешавање, па још са снимцима екрана, кад ће ствари
немало да се промене кад изађе КДЕ 4.3.

А што га ја не користим, то је што сам малчице... захтеван... тек користе га
људи све у шест.

> Evo gledam gwenview 112 neprevedeno i poslednje prevođenje 2007 godine.
> Mogu li da počnem sa njim? Ili da mi vi predložite nešto dobro za
> početnike :).

Могло би, само ми је по последњој рачуници Младен узео да петља по
kdegraphics/, па не знам како ту стоје ствари. Младене?