[Kde-i18n-sr] Čisto da se prijavim

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Мај 17 13:49:10 CEST 2009

> [: Zoran Olujic :]
> [...] Podesio sam projekat kao što je predloženo, nadam se da sam ga dobro
> podesio jer taj deo još nije objašnjen. Vidim da stoje samo teze, ali
> teksta nema.

Кхм, да, нешто ме мрзи да то потанко истражим па напишем :) Овако на брзину,
у поставкама пројекта (Пројекат→Подеси пројекат, страница Опште), за
фасциклу превода треба да је задата
.../trunk/l10n-support/sr/summit/messages, а фасцикле шаблона и гране треба
да буду празне; појмовник треба да буде постављен на
.../trunk/l10n-support/sr/glossary/gloss-kde-sr.tbx.

(Ко се озбиљно прихвати Локализуја, не било му заповеђено да извиди
детаљније шта и као. Мало упозорење, Шафоростов га је немало испретумбао за
наступајући КДЕ 4.3, тако да...)

Сад само још јавиш овде на листу на чему би да радиш, да се не укрстимо.
Углавном види модуле и каталоге који су што празни што прилично недопуњени,
најбоље нешто што користиш а још га нема преведеног у издањима.