[Kde-i18n-sr] Čisto da se prijavim

Zoran Olujic olujicz на gmail.com
Нед Мај 17 03:45:18 CEST 2009

Zdravo svima.

Imam želju da doprinesem lokalizaciji KDE-a i programa koje svakodnevno
koristim. Pošto ste rekli da je ovo poželjno mesto da stupim u kontakt sa
prevodiocima KDE-a, ja upravo stupam :)

Nisam hteo da vam dosađujem pitajući vas stvari koje verovatno već mogu negde
da pročitam, pa sam krenuo sa čitanjem na http://sr.l10n.kde.org

Do sada sam preuzeo svn stablo kao što je objašnjeno na
http://sr.l10n.kde.org/odakpoc.php i instalirao sam program Lokalizuj. Podesio
sam projekat kao što je predloženo, nadam se da sam ga dobro podesio jer taj
deo još nije objašnjen. Vidim da stoje samo teze, ali teksta nema.

Toliko za sada. Nadam se da ću se snaći u predstojećim koracima.

Srdačno,
Zoran Olujić
HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20090517/9cdba44d/attachment.htm