[Kde-i18n-sr] Šta je još ostalo

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Суб Мар 7 21:47:48 CET 2009

On субота 07 март 2009 12:37:19 Mladen Pejaković wrote:

> Pogotovo jer mi ne radi ni Lokalizuj - zaglavi i moram da ga ubijem.
Шта ти каже кад га креснеш из конзоле... можда нешто тај пакет у Арч линуксу
није сав свој... погедај зависности... можда не повуче све што треба за собом.
Мени рецимо није радила статистика док нисам одвојено инсталирао пар пакета
који уопште нису били у зависностима па чак ни препоручени.
Види и овде...       http://www.ohloh.net/p/lokalize    можда нађеш нешто
паметно.
Мени Локализуј ради на Убунту Интерпиду без проблема. Било пар бубица па
наружих оног украјинца Шафоростофа и човек исправио... за сад немам замерки...
:)