[Kde-i18n-sr] Šta je još ostalo

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Мар 7 18:03:21 CET 2009

> [: Mladen Pejaković :]
> Dok ne počnem čačkati po kdegraphics, u međuvremenu sam ažurirao prevod
> kopete-a. Ispravljeno samo par nejasnih i dodana možda dva-tri prevoda.
> [...]

Пошто Слободан директно предаје, морао сам мало да сачекам на прву тицу која
ће да налети овако...

Елем, пошто је цео каталог 800 кила, могло би се рећи да га је мало незгодно
слати целог за „пар“ (овде седамдесетак :) разрешених порука. Зато је ту
Пологијина poediff, тазе још се пуши, да направи разлику као у прилогу
(kopete-diff.po), коју кад примим могу да применим као закрпу. Ако си
допуњавао каталог непосредно у радној копији ризнице, разлику си могао да
добијеш и овако:

  $ poediff -c svn kopete.po >kopete-diff.po

> [...] Mislim da nema potrebe pregledati, ali po volji vam. :)

Ииипак сам нешто мало чачнуо пре предаје, ето ти разлика од твоје до моје
верзије у прилогу (kopete-diff2.po) :)
Name: kopete-diff.po
Type: application/x-gettext