[Kde-i18n-sr] AltGr (desni Alt taster) u KDE4!

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Суб Мар 7 21:31:06 CET 2009

Ma kao što sam već rekao u međuvremenu:

On Sat, 07 Mar 2009 21:18:55 +0100, Mladen Pejaković <pejakm на gmail.com> wrote:

> E da konačno stavim tačku na i! Sad radi. Preko KDE kontrolnog centra
> podešeno, i radi u ne KDE aplikacijama, ne pojavljuje se ni onaj
> fantomski četvrti raspored... Svašta...

Zasad radi... :?

> [...]
> најпростије, нпр. код мене је:
>
>   Section "InputDevice"
>     Identifier "Generic Keyboard"
>     Driver "kbd"
>     Option "CoreKeyboard"
>     Option "XkbRules" "xorg"
>     Option "XkbModel" "pc104"
>     Option "XkbLayout" "us"
>   EndSection
>
> и онда у КДЕ-овом бирачу наместиш само пречицу за промену, тако да даје
> опције ИксКБ-а само као setxkbmap -option grp:nekidjavo, тачно као код
> мене
> из претходне поруке. Па да видимо шта онда бива.

Ovim podešavanjem ću da izgubim „hotplugging“ :) A moraću i da koristim kbd drajver umjesto evdev-a... Ma kažem, nebitno, sad radi, pa kako god mi bude. :D