[Kde-i18n-sr] AltGr (desni Alt taster) u KDE4!

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Мар 7 21:18:31 CET 2009

> [: Mladen Pejaković :]
> 2. manje bitno, ali bi bilo dobro kad bi se uspostavilo, kako da
> etiketiram zastavice srpskog rasporeda, tj. da umjesto „rs1“ i „rs2“ na
> zastavicama piše „lat“ i „cir“? (čitao sam man setxkbmap, ali ne piše
> ništa) [...] Da probam dodati [...]

Етикете распореда су надлежност бирача, нема setxkbmap везе с њима. Додавање
етикета у неку датотеку зато неће радити, осим ако КДЕ-ов бирач не чита
етикете баш из те датотеке; што не верујем да ради, мада не могу да тврдим.
А није испрограмиран ни да можеш да му задаш етикету у режиму чистог
показатеља...

Него, да пробамо ми још мало да средимо да ради скроз („Пуна контрола
распореда“)? На пример, што не пробаш да у xorg.conf ставиш нешто
најпростије, нпр. код мене је:

  Section "InputDevice"
    Identifier "Generic Keyboard"
    Driver "kbd"
    Option "CoreKeyboard"
    Option "XkbRules" "xorg"
    Option "XkbModel" "pc104"
    Option "XkbLayout" "us"
  EndSection

и онда у КДЕ-овом бирачу наместиш само пречицу за промену, тако да даје
опције ИксКБ-а само као setxkbmap -option grp:nekidjavo, тачно као код мене
из претходне поруке. Па да видимо шта онда бива.