[Kde-i18n-sr] Šta je još ostalo

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Суб Мар 7 12:37:19 CET 2009

On Sat, 07 Mar 2009 12:26:51 +0100, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> wrote:

> Могао би можда да дотучеш графику? Тамо је слободно све осим okular.po
> (који
> је раније превео Филип) и неколико каталога што је Слободан допунио
> (ksaneplugin, libksane, okular_comicbook, okular_epub, okular_fax).
>
> Или, ако би се мало бацио на белетристику, ено нешто мало недопуњених
> каталога у играма. Посебно би kgoldrunner могао да те забави неко време
> :)

Evo ovako: pogledaću šta ima u grafici, pa ću ići redom... :D

> Узгред, питам се би ли могао и ти да се упустиш у ентитетирање
> (http://sr.l10n.kde.org/zihzah.php#entit)? Оно, ако иде иде, а ако те
> дозлабога успори, баталиш.

Nije problem, plašim se samo da će biti dosta grešaka.

Pogotovo jer mi ne radi ni Lokalizuj - zaglavi i moram da ga ubijem. A kbabel sam uklonio...

Nešto malo mi ostalo nizova za prevesti u Trajbu (onaj instalater za Arč linuks) pa ću se onda baciti na KDE 4.