[Kde-i18n-sr] KDE_17

falcon-10 на gmx.de falcon-10 на gmx.de
Сре Јун 16 15:38:41 CEST 2009

Помаже Бог!

Ево стиже, као што сам обећао и "КДЕ-мултимедија", чиме се завршава овај мој, рекао бих, јако интензиван и напоран период преводилачког рада. Уложено је невероватно много времена и за само непуну годину дана,урађено толико, колико није за последњих неколико година. Мислим, да сам, барем донекле, успео да допринесем овом заједничком пројекту на корист свима који користе ову рачунарску платформу. Пошто сам православни хришћанин (управо је апостолски пост), те за време великих годишњих постова не радим ништа осим најнужнијих ствари, то ћу се поново јавити крајем августа :). Такође, период је годишњих одмора, те и ми треба мало да се одморимо од рачунара, програма, сучеља и зачеља, те тако и себи и својим породицама пружимо (приуштимо) мало ОДМОРА.

Чаславе, молим за твој лични одговор (у вези фајлова из модула "workspace")!

Толико, драгим колегама на листи.

Бог вам помогао.

Срдачно,
Драган