[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Јук 22 16:17:30 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> Nisam protivnik grafičkih alata ove namene, mišljenja sam da se najbolji
> rezultati postižu upravo kombinacijom ova dva sveta [...]

Нисам ни ја противник графичких алата за ову намену — само ми се ниједан
постојећи из корена не допада :) Имам ја на уму како бих волео да изгледа
један наменски уређивач ПО датотека, само немам ни времена ни знања да га
изведем.

> E sad ću mnogo tražim: Da li eventualno postoji neka provera za znake
> interpunkcije na kraju rečenice?

Лако би било направити проверу која би захтевала да се на крају извора и
превода јављају исти знакови интерпункције (и размаци), али не би била од
велике користи, пошто ја често намерно то нарушим (нпр. ставим тачку где
нема разлога да је нема, на крају дужег објашњења и сл.).

А за проверу која би некако паметније проверавала интерпункцију, већ немам
идеја.