[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Чет Јук 22 15:58:08 CEST 2009

> Те верзије за КДЕ 4 нешто још изгледа нису стабилне за ширу употребу [...]

Ovde nije u pitanju stabilnost, to su već postigli, veći je problem odsustvo
nekih funkcija na koje su korisnici 1.4 navikli, odnosno, u našem slučaju,
stalna premetačina delova krisničkog sučelja. Nedostajuće poruke koje sam
naveo zapravo već postoje (jer se koriste i na drugim mestima), samo izgleda
jednostavono nisu „vezane“ za te delove koda....

> Хм, да. И иначе нисам користио Локализуј (не допада ми се основна
> концепција таквих програма) [...]

Nisam protivnik grafičkih alata ove namene, mišljenja sam da se najbolji
rezultati postižu upravo kombinacijom ova dva sveta, kao i uopšte u GNU/Linux
vodama. Problem nastaje kad se izgubi poverenje u rezultat rada programa, što
mu dođe osnovno merilo upotrebljivosti.

> Ако ипак наставиш да радиш с Кејт (...Кејт је женско у мојој верзији
> стварности...) онда имај у виду следећа пологијска сита: [...]

Katica, Katica.... :)

Hvala još jednom za korisne naredbe.
Mada trenutno privodim kraju, tj. ispravljam greške ( U Kejt otvorim dva
jezička, jedan je izlaz provere, drugi katalog, lakše nego šaltanje između dva
programa), svakako će dobro doći za ubuduće.
Ako išta, ovim mi je broj alijasa dostigao magičnu cifru od 150. :)

E sad ću mnogo tražim: Da li eventualno postoji neka provera za znake
interpunkcije na kraju rečenice? (Uz automatsku signalizaciju za nedostatak
ubrzivača, sigurno jedna od stvarčica koje mi najviše nedostaju iz Qt
Lingviste)