[Kde-i18n-sr] KTorrent in string freeze for 3.2

Slobodan Simic simicsl на gmail.com
Нед Феб 1 14:50:23 CET 2009

On недеља 01 фебруар 2009 13:31:58 Joris Guisson wrote:
> As of now, ktorrent is in string freeze for the 3.2 release. String
> freeze is in the stable branch (branches/stable/l10n-kde4). The
> release is scheduled for sunday 15 februari 2009.
> Joris,

К-торент сам средио, остало је да се допуне ентитети који се појављују у њему
(има их прилично) затим јединице KB/s MiB/s које не могу да омотам са ~!/
због косе црте у њима а мислим да не би требало
 да иду ћирилично КБ/с или МиБ/с
Такође има и лажних „грешака“ због <!DOCTYPE HTML PUBLIC и сличних керефека.