[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пон Авг 24 17:27:08 CEST 2009

Pozdrav,

Videh da se Časlav dohvatio pregledanja ovih kataloga, pa reko da mu zahvalim
što me nije načisto ojadio. ;) Diff izlaz je na čak 3 (i slovima: tri) mesta
sastavio po 450 redova bez ijedne ispravke... :)

Šalu na stranu, većina ispravki mi je jasna, koliko vidim najveći problem su
suvišna velika slova i žongliranje oblika rečenice. Raduje me što je, prema
obimu kataloga, bilo samo par ogromnih grešaka (od kojih mi je omiljena „Uslov
dodavanja“ — „Dodavanje uslova“).

Eh, ali za jedno molim dodatno pojašnjenje. Ovo naknadno ispravljanje redova
(smeštanje cele poruke u jedan red) je: a) zbog mene, b) zbog Šaforostova c)
uobičajeno ? Uporno se trudih da ispratim broj redova u izvoru (a sad ispade
uzalud :) ), pa se pitam da li sam (nekako) uticao na taj suvišan broj redova
u katalogu.

Pozdrav,
Githzerai.