[Kde-i18n-sr] Par pitanja i nedoumica (n-ti pokušaj )

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Авг 23 12:39:06 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> [...] Ukoliko bi na tako jasno prepoznatljivom i uočljivom mestu kao što
> je k-dijalog stajalo „Informacija“ onda, ravnajući prema njemu, ikona
> dobija savršen smisao i u ostatku okruženja. I time je ovaj problem
> rešen. ;)

Сад, у наслову таквих дијалога обично стоји нешто што се тиче поруке у њему,
а не генеричко „Информација“. Зато и даље стоји твоје запажање да икона
таква каква је не пристаје свуда онолико колико пристаје на енглеском, и
остаје позив намерницима за промућурно графичко решење, које би истовремено
било у духу Кисеоника и боље покрило намене поменуте у претходним порукама.

Што се тиче погрешног спадања на ћириличке иконе, додао сам за сваку
латинички парњак, па ће тај проблем нестати од следећег издања.

Што се тиче оне нелокализоване иконе у обавештењима системске касете, ту се
испоставило да се ради о другој икони (кад не загледам пажљиво), врло
сличној овој око које смо причали: help-about уместо dialog-information. Не
разумем по којој логици је help-about употребљена на том месту, али сам
свеједно и њу локализовао на исти начин (i→и).

Тако да рецимо да је проблем пристојно пригушен, док не дођемо до потпуног
решења :)