[Kde-i18n-sr] lokalize

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Авг 18 14:11:32 CEST 2009

> [: Slobodan Simic :]
> Имамо ли негде index.lokalize

Немамо још увек, ваљда зато што га ја не користим :)

Хрвати су се скоро поново активирали, нова екипа, и такође узели да преводе
преко самита (нисам ја кривац, норвешки координатор их гурнуо преко ивице).
Овде имају на гомили упутства за превођење:

http://wiki.open.hr/index.php/KDE_lokalizacija

па између осталог, и нешто о подешавању и употреби Локализуја. Можда буде
корисно.

> или можда боље, зашто ми при „Створи нови пројекат“ не уради ништа тј.
> избаци у конзоли [...]

Код мене стварање пројекта прође (КДЕ 4.2.2, Локализуј 0.3). Ето у прилогу
index.lokalize, претабачено од руског. Треба да се стави у тачно у
..../sr/summit/, због релативних путања. Ако исте поставке пројекта
одговарају свима, можемо га и предати у ризницу.