[Kde-i18n-sr] lokalize

Slobodan Simic simicsl на verat.net
Сре Авг 18 13:03:43 CEST 2009

цитирам документацију...
„Ако преводите за КДЕ, онда ћете или већ имати пројектни фајл Локализуја у
фасцикли свог језика (обично по имену index.lokalize), или можете изабрати
Пројекат->Створи нови пројекат да чаробњак преузме фајлове превода на
вашем језику и аутоматски створи пројекат.“

Имамо ли негде index.lokalize
или можда боље, зашто ми при „Створи нови пројекат“ не уради ништа
тј. избаци у конзоли

Kross: "Loading the interpreter library for python"
Kross: "Successfully loaded Interpreter instance from library."
Kross: "PythonScript::Constructor."
Kross: "PythonScript::execute"
Kross: "PythonInterpreter::extractException:
  File "newprojectwizard", line 124, in <module>
"
Kross: "Error error='ascii' codec can't encode characters in position 0-11:
ordinal not in range(128) lineno=124 trace=
  File "newprojectwizard", line 124, in <module>
"
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode characters in position 0-11:
ordinal not in range(128)
Kross: "PythonScript::Destructor."

Да ли је неко од Арчера оспособио Локализуј...
фали ли ми нека зависност или Шафоростов (зачудо) опет има неки квар у
Локализују? :)