[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Авг 9 22:11:31 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> Sad kad još jednom razmislih o tome, možda bi na kraju bilo najbolje te
> dve poruke potpuno izostaviti? U pitanju su dve jednstavne poruke „On“ i
> „By“ koje bi mogle „slučajno“ da se zature.... Jedino što ne znam kako to
> da izvedem, obzirom da bih morao da ih ostavim prazne, što znači
> neprevedene....

Можеш да ставиш „размак нулте ширине“, U+200B, ево га између две цевке: |​|.

> [...] Imao sam iskrenu nameru da počnem sa dokumentacijom dok nisam video
> u kakvom je izdanju (odoka 50 % nema veze sa sadašnjim amarokom).

Немали део документације је тотална катастрофа, и то не само по ажурности.
Постоји директива да програм, да би био примљен у основне модуле или
екстраопрему, мора да има и документацију; наизглед разложан захтев.
Међутим, често прво доведе до тога да документацију напише неки случајни
пролазник, тако да не каже ништа, а потом почне да се осипа.

Да се ја питам, укинуо бих овај захтев, тако да документацију пише само онај
који прво има намеру нешто да каже у њој, а потом и да је одржава. Да се не
лажемо, то мора да буде један од програмера.

> [...] Nešto gledam ovaj k3b (ime se momentalno prevodi kao „Večita alfa“
> :) ), sad je pitanje samo da li bih upao nekom drugom u posao i da li
> postoji nešto drugo što bi trenutno bilo hitnije?

Мени је хитно оно што ја користим, тако да сам по дефиницији пристрасан. Ал'
тако буди и ти (и сви остали): погледај чега нема што ти треба у гранама,
јави овде да се не бисмо преклопили, и то је то. Шта год узмеш, одлично —
асимптотски је и тако све преведено :)

(К3б је слободан; углавном преведен, али му треба довођење на нови стандард,
ентитетирање и тако то.)