[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Авг 6 23:12:23 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> E, sad bi mogla manja pauza, čisto da odmorim mozak, dok se ponovo ne
> stopi u samit ( u šablonu su već 32 nove poruke..... ) :)

Предадох и ово, а гледаћу у најскорије време да ставим превод „на канал“ :)
(Сутра и прекосутра сам у путу, па кад се опоравим...)

Што се тиче тих нових порука, немој да се оптерећујеш превише њима — у
развојној грани је стање порука флуидно, а посебно су новододате подложне
изменама. Зато би чак било контрапродуктивно сваки час допуњавати превод,
већ је боље у налетима, не чешће него на недељу-две. (Многи чак ништа не
дирају док се поруке не смрзну, неколико недеља пред издање.)