[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Уто Авг 6 20:15:32 CEST 2009

Pozdrav,

Evo me u pokušaju br. 2 . Valjda će ovaj put bude bolje. ;)

Elem, prečešljao sam entitete još 3 puta, i dalje nisam sasvim siguran u
njihovu ispravnost, ali, Časlave, ako išta mogu da ti poželim da se bar slatko
nasmeješ na svaku glupost koju sam odvalio.

Što se tiče sugestije koju je moj imanjak naveo, uspeo sam da pronađem
poruku(e) koja je za to zadužena tako da sad izgleda mnogo bolje. Opredelio
sam se za dužu varijantu ( Puštam: %1 izvodi %2 sa albuma %3) obzirom da u
onoj dole traci ima prostora za razbacivanje. Snimak je u prilogu, kao i sam
prevod. ;)

E, sad bi mogla manja pauza, čisto da odmorim mozak, dok se ponovo ne stopi u
samit ( u šablonu su već 32 nove poruke..... ) :)

Name: amarok.tar.gz
Type: application/x-compressed-tar