[Kde-i18n-sr] Amarok

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пон Авг 3 22:52:12 CEST 2009

Pozdrav svima,

Nema me par dana zbog raznoraznih obaveza, pa reko da se javim da sam živ i da
(još) nisam odustao. :)

Elem, ujedno sam i malo popričekao da se sredi situacija oko prelaska na git.
Sad se može reći da je stanje koliko-toliko zadovoljavajuće, pre svega uzevši
u obzir da su sredili kataloge pa se mahom više ne preklapaju poruke, kao i
izbacili neke evidentno zastarele (i skratili mi „uzaludan“ posao za cca
150-200 poruka - seća da sam na vreme uočio i nisam ih dirao).

Enivej, iako je potrajalo malo duže nego što sam očekivao i planirao, prevod
je priveden kraju (sa bitnom napomenom koja sledi u naknadnom pitanju), i ovim
putem dostavljam kataloge na reviziju.
Odmah da napomenem da je ostalo nekih 15-tak neprevedenih poruka, koje
jednostavno nisam bio pametan da ih pravilno stilski uobličim. (bolje
proslediti nego filozofirati)
Časlave, nadam se da se nećeš ustručavati da ospeš rafalnom paljbom i za
najmanju zamerku, obzirom da imam želju i nameru da i dalje radim na ovome (a
i drugim prevodime) ;) .

E sad, napomena gorespomenuta: Čak i da je dostavljeni prevod 100% spreman (u
šta čisto sumnjam), treba imati u vidu da on sam po sebi nije dovoljan.
Naime, ranije sam kukao na to kako nedostaju neke jako vidljive i bitne
poruke, a nakon malo detaljnijeg istraživanja sam shvatio da zapravo ne
nedostaju već su na drugom mestu.
Elem, ceo kontekstni pregledač za Amarok je ništa drugo nego plazmin
sadržalac, a njegovi elemetni zapravo plazma apleti. To automatski dovodi do
toga da se poruke, koje sam pogrešno uzimao kao nedostajuće, nalaze u vidu
lokalizovanih naziva u odgovarajućim .desktop fajlovima svakog priključka-
apleta ponaosob.
Prečešljavnje izvornog koda amaroka daje podatak da se tu nalazi ukupno 70
.desktop fajlova, gde svakom treba dodati odgovarajuće Name(sr)= i
Name(sr на latin)= (naravno i propratne komentare gde treba), što dovodi do mog
pitanja: Kakva je politika po ovom pitanju? Da li te izmenjene fajlove treba
pogurati u git ili postoji neki drugi sistem za to? Ja sam lično
pretpostavljao da je za to zadužen  desktop_extragear-multimedia_amarok.po,
međutim ne može biti jer ni u njemu nema tih poruka. Molim instrukcije po ovom
pitanju.
Obzirom da kontekst, maltene, zauzima glavni deo amarokovog prozora, bez njega
kao da nije ni prevođeno....

P.S. U prilogu je i snimak lokalizovanog amaroka, za one koji bi da pogledaju.
;)
Name: amarok.tar.gz
Type: application/x-compressed-tar