[Kde-i18n-sr] Трапнакрон

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Чет Нов 19 12:05:31 CET 2008

Дана Wednesday 19 November 2008 11:33:21 Часлав Илић написа:

> Сад је питање како бисмо могли што боље да укажемо корисницима на ове
> стране, трапнакрона и појмовника. Шта мислите да ставимо једну реченицу с
> везама у подразумевани текст о-дијалога? Као у прилогу.

Ово ти је скроз ОК

> Друго питање, више опште разматрање, било би како заправо да најелегантније
> приближимо овакав материјал корисницима. Мало је напорно да стоји статично
> на Вебу, значи треба нешто у локалу, али шта? Тако да се лако открива, лако
> користи, и није наметљиво (не дај боже, рецимо, да направимо нешто што ће
> непозвано да се гура под нос, попут оног Клипија...) Мота ми се по глави
> некакав плазмоид, али само због вреве, пошто у последње време ничу као
> печурке. Немам никакав уобличен дизајн на уму.

Само још да се нађе ентузијаста да направи Плазмоида за Трапнакрона

Само мали ОФтопиК..
Хтедох да питам где су се у четворци изгубили језичци са подацима о преводу и
преводиоцима али твој снимак ми је дао одговор... Нигде
Изгледа да је опет до моје дистрибуције пошто код мене ни на једној КДЕ4
апликацији нема језичка Превод