[Kde-i18n-sr] kuke i kvake

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Пон Нов 17 09:02:33 CET 2008

Дана Thursday 13 November 2008 14:54:27 Часлав Илић написа:

> Овај, ништа не гледај тамо, а ако си погледао, не пријављуј шта си видео :)
> Него се у овом конкретном дијалогу називи календара вуку из kcmlocale.mo,
> па види у њему је ли преведено.

Ево, овако...
Овај грегоријански у kcmlocale стоји лепо преведен али у системским поставкама
је непреведен, као што се види на сличици... исти случај је и са
metric-метрички...
До чега је, `бем ли га.

ктрл-Ctrl има у kdelibs4 а на систему не постоји kdeqt.mo ?!

И да се опет вратим на пречице, њихово „превођење“ и изглед...
Верујем да када корисник види екран са ktrlCtrl.png или precice.png може само
бити збуњен покушавајући да дешифрује ове хијероглифе... :)
Нека буде да је до мене, мог система или дистрибуције, што се тиче кука и
квака али опет имамо недоследност јер су пречице за копирање и исецање остале
латинично ИКС (X) и ЦЕ (C) а ктрл и алт су ћирилични...
Па како онда ја да знам да то нису у ствари Х ћирилично и С ћирилично?
Или да и ИКС пребацимо у Џ? :)

И даље сам за то да све буде онако како је на тастатури, чак и оно Ф2.
Name: ctrl-kdelibs4
Type: image/png