[Kde-i18n-sr] kuke i kvake

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Уто Нов 13 13:07:03 CET 2008

Juce je opiranju kde-u cetvorci dosao kraj... Instalirao sam ga kuci da vidim
kako to novo cudo izgleda... (na poslu jos suvereno vlada 3.5.9 mada ni tu
nece zadugo... dok ne ubacim novi HDD)
U postavkama za datum i vreme razdvajac za sate i minute je tacka umesto
dvotacke pa bi trebalo promeniti.

Druga stvar koja mi bode oci su precice tastature u menijima...
ne znam da li je do moje instalacije ali dobijam npr. ~@;ктрл;Ctrl;+L i slicne
kerefeke... To bi valjda trebalo da u cirilicnom prevodu bude ктрл+ a u
latinicnom Ctrl+ ?...
Medjutim cak i da to bude kako treba opet mi se ne svidja...
Licno mislim da sve precice sa tastature treba da ostanu latinicne. Nikada u
zivotu nisam video cisto cirilicnu tastaturu. Znaci svi krecemo od osnovne
US, GB, mozda i  DE ili pak sa YU tastaturom (ali opet latinicnom sa samo
obelezenim šđčćž i jos par specijalnih karaktera) tako da je po meni totalno
zbunjujuce da nekome kazes precica za to i to ti je „ктрл+Л“
kada ni „ктрл“ a ni „Л“  ne postoji na tastaturi , kao ni Ф1 za pomoc...
 Ф2 za preimenovanje itd.
Mislim da sve precice i uopste svi tasteri na tastaturi treba da idu onako
kako su napisani na tastaturi tj latinicom. Izuzetak bi samo bili tasteri
koji su "slike" tj Win, Menu, Shift odnosno Мета, Мени и Шифт...можда и Таб.

Ima li jos nekog zivog na listi da iznese svoje misljenje? :)
Name: tacka.png
Type: image/png