[Kde-i18n-sr] Алати , алат , алатке , тулс ;)

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Сре Јун 24 12:09:53 CEST 2008

Дана Tuesday 24 June 2008 11:08:04 Часлав Илић написа:

> Што се /copy/ тиче, ту ми је свеједно некако имеђу ‘умножити’ и ‘копирати’.
> Неко је једном приметио ту разлику што ‘копирати’ има јаку валентност
> објекат+одредиште („копирај датотеку у фасциклу“), док ‘умножи’ нема баш
> такву (мада зашто не „умножи датотеку у фасцикли“).
Копирај... и само копирај ;)
Да ли сте некад чули да вам неко каже
„умножи ми те фајлове(датотеке) са флеша на хард диск“ ?