[Kde-i18n-sr] Тражимо и графичаре

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Јан 5 23:33:49 CET 2008

Не замерите ми недостатак укуса и руковање Гимпом као сикиром, битна је
намера и могућност:

http://caslav.gmxhome.de/image/kde4-original-splash-01.jpg

http://caslav.gmxhome.de/image/kde4-localized-splash-04.jpg

Ипак, ово је само пробни ко̑д за додавање локализоване графике у уводне
теме, који као такав још није убачен у централу. Мислим се, ако бисмо
сочињали укусан пример локализације (нпр. све сличице имају анимацију, по
један ПНГ са поређаним кадровима), могао бих га искористити за представљање
могућности другим тимовима. Ако би се тада још неко упецао, оправданије би
било погурати за неко наредно издање.

Рецимо... Ко ће да окрене глобус на 44° северно 20° источно? :)