[Kde-i18n-sr] KDE4 i pravi put

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Сре Феб 12 14:21:39 CET 2008

Juce sam pozeleo da isprobam KDE4...
Instalirao sam pakete za svoju distribuciju... KDE4 mi nije proradio
ali su se ipak u meniju KDE trojke pojavili KDE4 programi...
I... meni licno se ovo uopste ne dopada. A evo i slika

http://img34.picoodle.com/img/img34/4/2/12/f_alatim_ca16b5f.png
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/2/12/f_internetm_4041912.png
http://img29.picoodle.com/img/img29/4/2/12/f_systemm_6580cfd.png

К-писање и К-савет уместо цртице имају неки квадратић баш као и К-освајач (зар
није требало да буде само Освајач?)
а највише пажње су ми привукли Кнетатач и К-рандртреј

Мислим да ово „на силу“ навлачење да све буде ћирилично у ћириличном преводу
баш „не пије воду“ и да ће само унакарадити превод и оно што смо до сада
урадили. Ионако ће увек постојати апликације које се преводе одвојено од КДЕ
пројекта иако су за КДЕ (попут Krusader-a SMplayer-a илити Крсташа и
ЕсеМПлејера) као и других графичких окружења, тако да је латиница у менијима
и у називима програма неминовност. Ја сам за то да се све гледа од случаја до
случаја...
Знам да је све ово резултат да би био „и вук сит и козе на броју“ али
једноставно сад увиђам да нема разлога да ћирилични и латинични превод не
буду идентични. Оно што ћемо да преведемо, Dolphin - Делфин треба и у
латиници да буде Delfin, Konqueror - Освајач или К-освајач треба да буде и у
латиници Osvajač ili K-osvajač, К-савет и К-писање нека то буду и у латиници
а не Kwrite Ktip... a Krandrtray i Knetatach нека остану то што јесу и у
ћирилици.
Name: alati.png
Type: image/png
Size: 52585 bytes