[Kde-i18n-sr] nepotrebne mnozine i ostalo

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Дец 30 15:56:21 CET 2008

> [: Слободан Симић :]
> Грешке и недостатке које приметимо да ли да пријављујем директно на општу
> листу или да јављам теби па да ти прослеђујеш ( мислим пошто користимо
> самит да ме тамо на главној листи нешто не наруже :) )

У принципу на општу листу, пошто су већи изгледи да неко исправи. Посебно
тренутни координатор локализације, Алберт Асталс Сид, врло ажурно што лично
исправља проблеме, што их прослеђује даље програмерима (у ствари, толико је
ажуран, да се плашим да му не истекне брзо рок трајања...)

Што се самита тиче, и други који га користе пријављују проблематичне поруке
на општу листу, и још се ни једном нисмо скуцали :) (тј. да испадне да је
проблем само до самита).

> Ево нпр. у kopete-cryptography.po има да примера непотребних множина јер
> не постоји аргумент за број па се поруке непотребно умножавају...

Е... те немој да пријављујеш, јер у општем случају нису непотребне.

На пример, арапски има облике за тачно 1, за тачно 2 и за тачно 3 (па следе
облици по модулу за >3), тако да није јасно да ли би тада увек одговарале
две раздвојене поруке, за 1 и за >1.

Такође, у тим порукама се местодржач броја свеједно може додати ако коме
треба (у твојим примерима то је недостајући %1 — ако га додаш, видећеш број
у преводу).

> Такође нпр. у КТоренту нема а требају ми облици множине па да видим да ли
> да кукам овде или на главној листи?

То, и недостајући контексти, већ су стандардне жалопојке за главну листу :)
Desc: није доступно