[Kde-i18n-sr] Страна или страница ( било: Pozdrav svima)

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Пон Дец 22 08:35:57 CET 2008

Дана Friday 19 December 2008 22:31:05 Часлав Илић написа:

> Тако да ‘страница’ јесте одређенија реч од ‘страна’, с обзиром на то да је
> подскуп њених значења, али као што су и Слободан и Филип приметили,
> свеједно није тачно одређеног значења.

Па дај онда да се устраничимо... Мислим, ако је страница мање неодређена онда
да уфурамо њу?
Ја сам ЗА!
:)