[Kde-i18n-sr] Страна или страница ( било: Pozdrav svima)

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пет Дец 19 10:47:52 CET 2008

> [: Mladen Pejaković :]
> Imam par pitanja/prijedloga vezanih za Pojmovnik:

Углавном је све Слободан покрио, само...

> Kad sam kod "stranice", mislim da je ispravnije reći "stranica" nego
> "strana", npr. u "Knjiga ima 55 strana", i sl. Ispravite me ako griješim.
> (Ovo spominjem jer se u prevodu KDE-a pojavljuje "strana".)

И у преводу Опен-офиса поменуше овај детаљ, па сам се интересовао који су
разлози да буде ‘страница’, односно ‘страна’, јер мени звуче исто. Ево две
поруке у вези с тим:

  http://sr.openoffice.org/servlets/ReadMsg?list=dev&msgNo=505
  http://sr.openoffice.org/servlets/ReadMsg?list=dev&msgNo=568

Као што рекох у другој потоњој поруци, лично више немам неки утисак шта је
боље, па ако још неко има, нек' каже :)

(Врло је лако измењати страна->страница по постојећем преводу ако треба,
тако да не треба тај технички део узимати за језичак на ваги.)